niedziela, 6 stycznia 2013

Święto Babć i Dziadków

Jutro znów zajęcia na uniwerku... 
Najchętniej chciałabym już być po tej magisterce ;) 
No ale jeszcze trochę muszę przetrwać... 
Sesja przede mną i dlatego takie niezbyt przychylne myśli mam ;) hehe

Tak czy inaczej skończyłam właśnie pisać esej na antropologię więc mogę zająć się czymś znacznie przyjemniejszym, tj. oglądaniem Waszych prac. 
Chcę także przedstawić 2 nowe, które wykonałam wczoraj :)
 Tematyka oczywiście związana z Dniem Babci i Dziadka.

2 karteczki lecz całkiem inne:










Dziękuję ślicznie za Wasze komentarze :) 
Pozdrawiam serdecznie i uciekam trochę pocieszyć się jeszcze wolnym wieczorem :)

6 komentarzy:

  1. Cudnie Ci wyszły obie mi się bardzo podobają :)

    Ps. Powodzenia na sesji! Też przerabiałam antropologię :P studiujesz na UKW?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne. Cudowne komozycje kwiatkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki:) U mnie antropologia poszła już dawno w zapomnienie:) Był to taki obojętny przedmiot, ze już nawet nie pamiętam, kto mi go wykładał:) Za to statystykę, a raczej panią, która ją prowadziła, zapamiętam do końca życia:D Do tej pory śni mi się po nocach:)

    OdpowiedzUsuń