sobota, 2 czerwca 2012

Karteczka sztalugowa

Pierwsze koty za płoty :) Bardzo podobała mi się ta forma karteczki u innych, więc postanowiłam również spróbować swoich sił. Muszę powiedzieć, że robi się ją szybko i jest bardzo wdzięczna, bardzo ładnie się prezentuje więc z całą pewnością postanie w przyszłości więcej i więcej ... ;)

Karteczka będzie miała wyjątkowe przeznaczenie, ponieważ zostanie dołączona do kwiatów dla naszej Pani Promotor ;) Mam nadzieję, że się jej spodoba...
Ps- trzymajcie kciuki 11.06- dzień mojej obrony ;)
A teraz pokazuję zdjęcia karteczki:





Na dokładkę pokazuję zdjęcie, które zrobiłam przed wyjściem na uczelnię... Praca oddana, teraz pozostaje czekać na obronę ;)

5 komentarzy:

  1. przepiękna karteczka lubię je robić:) Będę trzymała za Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na pierwszy raz wyszła super! no i powodzenia życzę!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace... oby pomysły same do Ciebie przychodziły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę trzymać kciuki za obronę...
    Karteczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna karteczka, bardzo radosna :D

    Trzymam mocno kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń