piątek, 4 stycznia 2013

Dzień Babci i Dziadka


Za nami już Święta i Sylwester... 
No a teraz? Powrót do szarej rzeczywistości ;) 
Spędziłam ten wolny czas cudownie, w górach, na zwiedzaniu i snowboardzie  :) 
Aż żal było wracać... 
Po powrocie, rozpakowaniu się i odpoczynku wzięłam się za kolejną karteczkę- 
pierwszą w Nowym Roku :)
Okazja to zbliżający się Dzień Babci oraz Dziadka :) 
Przyszły mi na myśl odcienie brązu i beżu... 
W ręce od razu wpadły moje ulubione wykrojniki: róży i listków ;) 
A oto co powstało:



  

Mam nadzieję, że podoba się Wam ;)
a teraz tak w odmiennym temacie... Oto ja przygotowująca się do zjazdu ;)
Było rewelacyjnie! 
Chyba polubię zimę ;)


Pozdrawiam Was gorąco :)

7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka, piękna kolorystyka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, taka babciowa i dziadkowa :)

    Zazdroszczę pobytu w górach i umiejętności jazdy na snowboardzie :D ja nie umiem nawet na nartach, jak pierwszy raz spróbowałam to więcej leżałam :D może jak spadnie śnieg to wybiorę się do Myślęcinka? Tylko stok musiałby być pusty, co bym ludzi nie pozabijała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też mam nadzieję, że wybiorę się chociaż do Myślęcinka jeszcze :) dziś nawet śnieg pruszy więc może się uda :)

      Usuń
    2. Teraz jeszcze tylko niech mróz przyjdzie to chociaż po sztucznym się pojeździ :)

      Usuń
  4. Na pewno bylo wspaniale, jaka piekna pogoda :)
    Karta bardzo ladna.

    OdpowiedzUsuń